Bonaire 31 okt – 8 nov 2020

Omdat we dit jaar 30 jaar bestaan als duikvereniging, organiseren wij dit jaar een mooie duikreis naar Bonaire voor onze leden.

Dag duikbuddy’s,

Omdat we dit jaar 30 jaar bestaan als duikvereniging, organiseren wij als activiteitencommissie dit jaar een mooie duikreis voor onze leden.
Dit jaar gaan we naar Bonaire. We hopen op zoveel mogelijk animo, om ons jubileum gezamenlijk middels deze prachtige reis te kunnen vieren.

De organisatie Duikreizen heeft KLM tickets voor ons gereserveerd tot en met dinsdag 7 januari. Daarom willen wij graag vóór die datum weten hoeveel personen er mee willen met deze duikreis. Uiteraard zijn ook introducés van harte welkom. Iedereen die graag mee wil naar Bonaire dient zich op het forum aan te melden met voor- en achternaam. De aanvullende gegevens zullen op een later tijdstip door de activiteitencommissie worden verzameld. Uiteraard volgt na definitieve bevestiging nadere informatie over de verblijfslocatie, vluchttijden enz.

Belmar Oceanfront

De vertrekdatum zal zaterdag 31 oktober 2020 zijn. We verblijven dan 7 nachten (in Belmar Ocean Front inclusief Dive & Drive obv. logies).
We zijn de 8e weer terug.

Meer foto’s en info in deze link

Prijzen:
7 nachten Belmar Ocean Front inclusief Dive & Drive obv. logies
Reissom vertrek 31 oktober met KLM €1340 ,- per persoon
Per appartement kunnen maximaal 6 (indien noodzakelijk 7) personen verblijven.
Er is bij ieder appartement een minivan inbegrepen voor het duiken, deze auto’s zijn ruim genoeg om per 6 personen 2 tanks en uitrusting mee te nemen als je gaat duiken.
Tevens mag je ook het national park in met deze minivans.

Inbegrepen:
· Retourvluchten met KLM vanaf Amsterdam naar Bonaire inclusief 23KG ruimbagage + 12 KG handbagage
· Luchthavenbelasting & brandstoftoeslag
· 7 nachten verblijf op basis van logies
· Minivan inclusief CDW verzekering per appartement
· 6 dagen ongelimiteerd tanks, lucht & lood
· Diensten van onze lokale agent
· Zekerheid van een ANVR, SGR & ook Calamiteitenfonds aangesloten bedrijf

· € 25 klantenkorting op een volgende reis

Niet inbegrepen:
· € 15 administratiekosten per boekingsformulier
· € 2,50 calamiteitenfonds (per 9 personen)
· eventueel af te sluiten reis-, duik- en/of annuleringsverzekering indien gewenst

Bijkomende kosten:
· evt. fooien ter plaatse
· Bonaire Marine Tag ($ 45,- p.p.)

We hopen er met zijn allen een fantastische reis van te maken.
Met vriendelijke groeten,
De activiteitencommissie.