Nieuwjaarsduik 2020

Een aantal bikkels heeft vandaag een nieuwjaarsduik gedaan in Joure.

Een aantal bikkels heeft vandaag een nieuwjaarsduik gedaan in Joure. Met een luchtemperatuur van 6°/7°, een watertemperatuur van 6,5° aan de oppervlakte en een 3° op 10 meter was het aardig fris voor iig de bikkels Mark en Tjitse in hun natpak. Roger, Sytse, Chris, Jan en Jort hadden het in hun droogpakken het iets minder koud.

met snert, roggebrood en koffie met koekjes achteraf

Chris

Jort

Na een klein halfuurtje was iedereen weer veilig terug op de kant voor de warme snert door Babbette en Serena.

Roger en Sytse

Allemaal een voorspoedig 2020 toegewenst en dat iedereen maar veilig en veel kan duiken dit komend jaar.