Duikvaker 2020

Met een groep ongeveer 18 leden zijn we zondag 2 februari naar de duikbeurs Duikvaker in Houten geweest.Het is bij uitstek de plaats om je te laten informeren of zelfs boeken van je volgende duiktrip naar warme en soms bijzonder duiklocaties maar ook als je opzoek bent naar andere duik gerelateerde zaken met leuke beurs aanbiedingen. Ylva en Jaqeline hebben allebei mooie zwarte 2,5mm zomerpakjes met roze details gevonden, ‘voor de jubileum reis komend najaar en voor gebruik in het zwembad natuurlijk’ David wilde zijn duikseizoen uitbreiden en is met een compleet nieuw 2019 droogpak naar huis gegaan. ikzelf vond nog een mooie Weefine spot focus foto/video lamp en Sytse een paar boltsnaps. Daniel nam de laatste 4 rashbags van Project Aware mee.

Naast de koopjes markt was er ook het PADI member forum 2020 waar de aantal DVL PADI Professionals naar toe zijn geweest of zich te laten informeren over de laatste ontwikkelingen bij PADI op het gebied van marketing en hun nieuwe slogan met betrekking tot het project aware.

Met een deel van de club nog ff snel wat eten op de terugweg

Jort Harmsen