Online lesgeven gestart

We zijn woensdag 15 april begonnen met de 1ste theorie les voor de PADI open water cursus. door de huidige Covid-19 crisis kunnen we natuurlijk niet fysiek mee samenkomen in ons vertrouwde zwembad, maar om toch te kunnen starten met die dingen die we toch nog kunnen doen zijn we begonnen met het online aanbieden van enkele curssussen (theoriedeel) en specialties namelijk de PADI Open Water cursus en de Project Aware specialty.

Met 5 PADI Open Water cursisten in onze DVL online classroom hebben instructeurs Fred en Daniel woensdag avond 15 april de eerste theorieles online gegeven en donderdag avond 16 april hebben ze met 16 cursisten succesvol de Project Aware specialty online gedaan!

https://www.duikverenigingleeuwarden.nl/trimtechniek/Wil je ook starten met een PADI Open Water curus of een van de vervolg cursussen of wil je een van onze specialties doen? informeer naar de mogelijkheden of geef je op.

Jort Harmsen