Corona proef activiteiten in mei

Mei al weer. We mogen helaas niet duiken. Maar dat betekend niet dat wij als vereniging stil zitten. Theorie voor de verschillende cursussen wordt online gegeven, elke woensdag wordt er geborreld in de DVL kantine online. Maar ook als Activiteiten commissie zitten we niet stil. We hebben een Corona proef activiteiten menu opgezet in mei. Elke woensdagavond wat leuks ! We starten woensdagavond 13 mei met een *pub-quiz*!! Dus zet het bier maar al vast koud en de borrelnootjes op tafel. En ga de strijd aan. Beloofd een gezellig avond te worden. In het kader van het aware project en de mei plastic vrij maand. Wordt er op woensdagavond 20 mei een lezing gegeven door Jaqueline over zero waste. In deze lezing wordt uitgelegd hoe jij kan bijdragen aan een wereld zonder plastic. We sluiten de maand mei af op 27 mei met nog een lezing over Nederlands onderwaterleven. Verder informatie volgt nog. Wij hopen jullie allemaal te zien op 13 mei!

De activiteiten commissie

Chris Assies