Advanced Open Water Diver

Het je je PADI Open Water (of een vergelijkbaar diploma) behaald en ben je klaar voor een volgende stap? Dan is de PADI Advanced Open Water cursus iets voor jou!. In deze cursus leer je op 5 verschillende disciplines van de duiksport extra vaardigheden.

De PADI Advanced Open Water cursus behandelt altijd de onderdelen navigatie, waarbij je leert om onderwater je weg te vinden en de diepe duik, waarbij je tot een diepte van maximaal 30 meter gaat duiken. De laatste drie onderdelen worden in overleg met de instructeur bepaald. Hierdoor heb jij zelf ook invloed op wat je tijdens de Advanced Open Water cursus gaat leren!

De Advanced Open Water cursus is een mooi vervolg op je basisbrevet en maakt van jou een betere duiker. Daarnaast mag je na het behalen van dit brevet tot een diepte van 30 meter duiken.

Advanced Open Water Diver

Deelnamevereisten

• Redelijke zwemvaardigheid.
  • Normale gezondheid en conditie.
  • Een duik medische keuring wordt altijd aanbevolen en is in sommige gevallen verplicht.
  • Een PADI Open Water of vergelijkbaar duikbrevet.

Wat krijg je mee?

• Complete PADI Advanced Open Water Diver theoriekit.
  • PADI duikbrevet (creditcard model).
  • Toegang tot zwembad en duikplas.
  • Alle theorie en praktijk lessen
  • Alle examens.
  • Gebruik duikuitrusting voor de buitenwaterduiken is NIET in de prijs inbegrepen. Duikvereniging Leeuwarden kan dit wel regelen.

Wat kost de cursus?

€ 195,00 voor leden van Duikvereniging Leeuwarden.

€ 240,00 voor niet leden

Informatie of opgave

Informatie of opgave kan via het contact formulier.