Droogpakduiker (Dry Suit Diver)

Droogpak duiker (Dry Suit Diver)
Ook dit najaar (Email voor meer informatie)

Droogpak duiken is een vaardigheid die zeer veel mogelijkheden opent en misschien nog wel de grootste toevoeging is van de specialty’s. Het droogpak maakt het mogelijk om bij lage temperaturen te duiken en zorgt ervoor dat je niet alleen in Nederland langer kunt door duiken, maar ook in het buitenland het koude water in kunt.

De droogpak specialty bestaat uit een onderdeel theorie en een onderdeel praktijk. In de theorie zul je alles leren over het droogpak en de verschillende tips en trucs om het pak optimaal te gebruiken. In het praktijk onderdeel zul je zowel in het zwembad als het buitenwater de vaardigheden oefenen.

Dry suit diver, Droogpas duiker

Deelnamevereisten

• Redelijke zwemvaardigheid.
  • Normale gezondheid en conditie.
  • Een duik medische keuring wordt altijd aanbevolen en is in sommige gevallen verplicht.
  • Een PADI Open Water of vergelijkbaar duikbrevet.

Wat krijg je mee?

• PADI duikbrevet (creditcard model).
  • Toegang tot zwembad en duikplas.
  • Alle theorie en praktijk lessen
  • Alle examens.
  • Gebruik duikuitrusting voor de buitenwaterduiken is NIET in de prijs inbegrepen. Duikvereniging Leeuwarden kan dit wel regelen.
  • Standaard niet in de prijs opgenomen maar een droogpak kan in sommige gevallen geleend worden van de vereniging. Voor de mogelijkheden kun je contact met ons opnemen.

Wat kost de cursus?

€ 99,00 voor leden van Duikvereniging Leeuwarden.

€ 125,00 voor niet leden

Informatie of opgave

Informatie of opgave kan via het contact formulier.