Haal je PADI Open Water Diver brevet

Heb je altijd al willen duiken of fascineert het leven onder water je? Misschien ben je toe aan nieuwe hobby? Als duiker is 70% van de aarde voor jou beschikbaar!
Maar het begint allemaal met je PADI Open Water Diver brevet. Bij Duikvereniging Leeuwarden kan je dit brevet met veel plezier en onder deskundige begeleiding halen.

Het PADI Open Water duikbrevet (beginnerscursus) is de eerste stap in de duiksport. Na het behalen van dit diploma mag je samen met een buddy zelfstandig duiken tot een diepte van 18 meter. In vijf lesdelen (theorie + zwembad) leer je alle belangrijke basisvaardigheden om veilig te kunnen duiken. De cursus wordt afgesloten met vier buitenwater duiken, waarbij je de geleerde kennis gaat toepassen. Het theorie gedeelte en de zwembadoefeningen (Zwembad de Blauwe Golf) vinden plaats van oktober tot mei. De buitenwater duiken vinden vervolgens plaats vanaf mei tot oktober.